anasayfa resim

anasayfa resim

24 Ocak 2015 Cumartesi




Pazar günü minik prensesim, yeğenim Nilsu'nun 2.yaş doğumgünü.. Hayatımıza giren en güzel şeylerden birisi.. Melek gibi , güler yüzlü, sıcakkanlı, sevimli, sempatik, yaramaz ve birazcık da cadı.. Allah prensesimize sağlıklı, mutlu, sevdikleriyle beraber nice güzel yaşlar görmeyi nasip etsin inşallah..  Ben de büyük bir keyifle kuzucuğum için bu güzel kurabiyeleri hazırladım. Daha önce ben şeker hamuru ile kurabiye süslerken annem bana neden uğraşıyorsun bu kadar derdi. Dün akşam annem de bana yardım etmeye başladı, sonra bir baktım işimi elimden almış.. Hadi sen bırak ben yaparım demeye başladı.. Sanırım önümüzdeki günlerde annem de kurabiye yapımına başlayacak...
Kurabiyemizin tarifi çok kolay bildiğimiz kurabiyeler gibi.. Üzerini süslemek de size kalmış...

Kurabiye
Malzemeler
*250 gr margarin veya tereyağ (ben teremyağ kullandım.)
*1 su bardağı pudra şekeri
*1 yumurta
*1 paket vanilya
*1 çay kaşığı tarçın
*1/2 paket kaabartma tozu
*Un

Bütün malzemleri yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğurun..Merdane ile hamuru açın vekalıplar ile keserek pişirme kağıdı serdiğiniz tepsiye dizin . 180 derece fırında yaklaşık 25-30 dakika pişirin. Kurabiyeler soğuduktan sonra şeker hamuru ile süsleyin. Şeker hamurunu açarken çok az nişasta serperseniz daha kolay açılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder