anasayfa resim

anasayfa resim

5 Mart 2015 Perşembe



Ülker Dankek bir yarışma başlatmış.. Dankekli tarifler.. Çok güzel tarifler paylaşılıyor. Ben de bu Dankekli pastam ile yarışmaya katıldım ve bu hafta ödül kazandım.. Bir haftaya kadar hediye paketi gelecek.. Çok mutlu oldum.. Tarifimi sizerle de paylaşmak istiyorum.. Hem çok pratik hem de çok lezzetli...

Malzemeler
*2 paket Dankek rulo pasta
*1 lt süt
*1/2 su bardağı un
*1/2 su bardağı nişasta
*1 su bardağı toz şeker
*1 paket vanilya
*1 paket meyveli sos
*1 paket krem şanti
*1 su bardağı soğuk süt

Muhallebi için süt, un, nişasta ve şekeri tencereye alıp koyulaşana kadar karıştırarak pişirin. 1 paket vanilyayı ekleyip ocaktan alın. Ara ara karıştırıp ılınmasını bekleyin.Dankekleri dilimleyin. Kelepçeli kalıbın altını çıkarıp kelepçesini servis tabağına alın. Dilimlediğinz Dankekleri önce yanlara sonra tabanına dizin. üzerine muhallebiyi dökün. Meyve sosunu paketin üzerindeki tarife göre hazırlayıp muhallebinin üzerine dökün. Buzdolabında en az 2 saat bekletin. Üzerini rem şanti ile süsleyin..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder