anasayfa resim

anasayfa resim

5 Şubat 2015 Perşembe





 Sevgililer günü yaklaşırken sevgilimize, eşimize ne hediye alsak diye düşünmek yerine onun için kurabiye yapıp süsleyebilirsiniz.. Hem çok orjinal, hem zevkli, hem de daha az maliyetli.. Dün akşam işten geldikten sonra bir arkadaşımın isteği üzerine sevgililer günü kurabiyelerinin yapımına başladım.. Akşam kurabiyeleri pişirdim.. Evin içerisi mis gibi tarçınlı kurabiye koktu.. 2 Yaşındaki yeğenim Nilsu kurabiyelere bayıldı..Sabah da süslemelerini yaptım, paketledim.. Paketimizi gönderdim.. Tabi eşim kalkmadan onun için de süprizimi hazırladım.. Eşim kendisi için hazırldığım kurabiyelere bayıldı.. Herhalde hiçbir hediye onu bu kadar mutlu etmezdi..

Kurabiyemizin yapımı çok kolay..Kurabiyeler soğuduktan sonra şeker hamurları ile istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder