anasayfa resim

anasayfa resim

5 Ocak 2014 Pazar


Bugün eski işyerimden dostlarım kahvaltıda misafirimdi... Onlar için güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım.. Aslında kahvaltı bahaneydi, biz birbirimizi özlemiştik...Arkadaşlarımı, sohbetlerini, işyerindeki muhabbetimizi, saat 17:00 de içtiğimiz kahvelerimizi, fallarımızı, öğle arası alışverişlerimizi konuştuk. Gerçekten özlemişim güzel günlerimizi, onlar da beni özlemişler... Mesai saatinde çalışıyorduk, öğle arasında arkadaş buluşması yapıyorduk...Eşlerimiz kendi aralarında memleket meseleleri konuşurken, çocuklar odalarında arabalarıyla oynarken biz de biriken masum dedikodularımızı yaptık.. kahvelerimizi içtik, fallarımıza baktık... ne çok şey biriktirmişiz... dostum olduğunuz için teşekkür ederim...
 
 
Peynirli domatesler...

Genelde herkes krep diye bilir, ancak biz akıtma diye biliyoruz. Kahvaltılarımızın vazgeçilmez.. Özellikle oğlumun arasına çikolata sürülmüş haline asla hayır demeyeceği yiyeceği...
Domates soslu biber kızartması

2 adet kırmızı biber
5 adet yeşil biber
2 adet domates(ben yazın hazırladığım domates sosundan kullandım, daha lezzetli oluyor.)
2 yemek kaşığı Ayçiçek yağı...

Biberleri iri iri doğrayın. Ayçiçek yağını tavaya alın, üzerine biberleri ekleyin. Karıştırarak biberler kızarana kabar devam edin. Domatesleri rendeleyip biberlerin üzerine dökün. yaklaşık 10 dakika pişirin. İsterseniz domatesle beraber 2-3 adet sarımsak da koyabilirsiniz. Tuzunu ilave edip servis tabağına alın..
 
Çocuklar için mufin keklerimiz...


 

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder