anasayfa resim

anasayfa resim

1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni yıl yeni umutlar, yeni başlangıçlar, yeni hayaller, sevinçler, mutluluklar, hüzünler demek. Geçmiş yılda yaşadığımız sıkıntılar, üzüntüler, mutsuzluklar geçmişte kalsın. Bu yıl hayatımızda yapmak istediğimiz tüm değişikleri yapma yılı olsun.

Bu zamana kadar hayalini kurduğumuz ancak gerçekleştirmek için hep bahaneler uydurduğumuz hayallerimizi gerçekleştirmek için bir adım atalım. Önemli olan ilk adımı atmaktır zaten, o adım atıldıktan sonra eminim gerisi gelecektir.

Belki evimizde bir değişiklik yapmak istiyoruz, belki bir kursa gitmek istiyoruz, belki iş değiştirmek istiyoruz,  belki de başka bir şehre taşınmak istiyoruz. Bunları gerçekleştirmek için hemen harekete geçelim.

Benim için bu yılın biraz daha farklı bir yıl olmasını istiyorum. Bu yıl 40 yaşına giriyorum. Hayatımda ertelediğim, ötelediğim her şeyi bu yıl yapmak istiyorum. Allah izin verirse inşallah çok güzel şeyler olacak...İyi dileklerle yeni yıla başlıyorum, umarım her şey iyi olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder