anasayfa resim

anasayfa resim

14 Ağustos 2014 Perşembe



Bu sabah erkenden uyandım... Kardeşimin 20 günlük bebeği bile benden çok uyumuştur herhalde... Biraz uyumaya çalıştıktan sonra baktım olmuyor, bari kalkıp yiyecek birşeyler hazırlayayım dedim... Bu arada saat sabahın altısı... Bütün ev halkı uyuyor.... Poğaçalar için hamuru mayaladım... Kendime güzel bir nescafe yaptım....Balkonda sabah serinliğinde kahvemi içtim... Poğaçaları yaptıktan sonra annemin her zaman dediği gibi fırın ısınmışken yanına birşey daha yapayım dedim... Tarçını çok seviyorum, tarçınlı limonlu kurabiye yaptım..Bu kurabiyeler kapalı bir kapta 15 güne kadar tazeliğini koruyor....Sonra dün aldığım kek aklıma geldi, onunla da tiramisuyu yaptım... Bizimkiler uyandı.... Hepsi çok güzel olmuştu....


Tarçınlı Limonlu Kurabiye 

Malzemeler
*250 gr oda ısısında tereyağ ve margarin
*1 su bardağı pudra şekeri
*1 yumurta
*1,5 çay kaşığı tarçın
*1 limon kabuğu rendesi
*1 paket kabartma tozu
*Un
Kurabiye için tüm malzemeleri yumuşak bir hamur elde edene kadar yoğurun.. Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp fırın tepsisine dizin. 170 derece fırında 25-30 dakika pişirin.... Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder