anasayfa resim

anasayfa resim

20 Kasım 2014 Perşembe

Debbie MACOMBER çok severek okuduğum bir yazar.. Daha önce Küçük Mucizeler Dükkanı, Bir Yumak Mutluluk, Mucizeler Dükkanına Dönüş çok severek okuduğum kitaplardı.. Şimdi sıra Bir Dilekle Başladı Herşey kitabında... Kitaba başladığım anda kendimi hikayenin içerisinde buldum.. Dilekler , hayaller olmadan hiçbrşeyin yapılamayacağını ve hayal ederek herşeyi yapabileceğimizi anlatan bir kitap.. Hayallerinin peşinden giden insanları anlatıyor.. Kitabı okuduktan sonra ben de kalemi kağıdı alıp 20 dileğimi yazmaya karar verdim.. Hergün aslında birçok hayal kuruyoruz, ama ciddi ciddi ben neyi hayal ediyorum diye düşünmeye başladığınız zaman iş o kadar da kolay olmuyor.. Listeyi oluşturmaya başladım, hayallerimi çok iyi düşünerek yazıyorum..

Sizinde hayal edip de gerçekleştiremeyeceğiniz şeyler var mı ? O zaman siz de kağıt kalem alıp listenizi oluşturmaya başlayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder