anasayfa resim

anasayfa resim

3 Kasım 2014 Pazartesi

 
Kasım ayının ilk pazartesinde herkese güzel bir gün diliyorum. Sonbahar demek biraz hüzün, biraz burukluk, biraz solgun renkler demek.. Aslında herşeyin bir sonu olduğunu hatırlatırcasına ve ağaçların yemyeşil yaprakları sarardı dalları ile vedalaşmaya başladı.. Sonbaharda yağmurlu günlerinde en keyif aldığım şeyler evimde sıcacık çayımın yanına bol tarçınlı, cevizli bir dumanı tüten bir kek ve elimde güzel bir kitap.. Umarım bu Kasım ayında böyle günlerimiz bol olur..
 
Yaklaşık iki aydan beri çok yoğun, hergün çalıştığım için biraz yorgunum.. Bazen karamsarlık, bazen ümitsizlik, bazen sevinçler, bazen de hayallerle geçen iki ay oldu.. Çocuklar, okul, iş derken ne elişlerine ne de mutfağa yeterince zaman ayırabildim.. Ama önümüzdeki günlerde bu geçen zamanı telafi edeceğim.. Benim için mutfak ve elişleri tabi kitaplarımı da unutmamak gerekir, en güzel terapi.. Mutfağa girdiğim anda bambaşka birisi oluyorum..
 
Yeni hobilerimden birisi de ahşap boyama.. Hep öğrenmek istemiştim, inşallah bugün kursa başlıyorum.. Hele de Selma Ablanın yaptığı güzel şeyleri gördükten sonra ben de öğrenmeliyim dedim.. Modelleri sizlerle de paylaşmak istedim. İnşallah önümüzdeki günlerde kendi yaptığım el emeklerimi de paylaşırım..
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder