anasayfa resim

anasayfa resim

10 Temmuz 2014 Perşembe


Dün oğlumu futbol okulundan getirdikten sonra akşam için ne yapsam diye düşünmeye başladım.. Bu araada futboldan nefret eden ben oğlumun sayesinde artık bir futbolseverim.. Kuralları bile öğrenmeye başladım.. Kızıma akşam iftara ne istediğini sorunca gözlerini açıp mantıııı dedi.. Ama sen yapacaksın... Kızım istiyorsa yaparım tabi... Soframız da güzel olsun dedik.. Masayı hazırlayınca yalnız olmayalım dedik kız kardeşimi de davet ettik... Kardeşlerle aynı apartmanda oturmanın avantajları.. Çorba olarak eşimin en sevdiği çorba domatesli şehriye çorbasını yaptım.. Çorbayı yaptıktan sonra telefonu elime aldım, eşim mesaj yazmış.. Akşama domatesli çorba yapar mısın hayatım.... Biz galiba birbirimizin aklından geçenleri okuyoruz...

 
 
Domatesli şehriye çorbası
 
 
Mantı 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder