anasayfa resim

anasayfa resim

6 Temmuz 2014 Pazar

Ramazanın başından beri çok istememe rağmen kimseyi iftara çağıramamıştım.. 2 gün önce iş ortaklarımızı iftara çağırdık.. Sağolsunlar bizi kırmadılar geldiler... Masamızı özenerek hazırladım.. Rengimizi benim en sevdiğim renklerden olan pembe olarak belirledim... Beyaz yemek takımlarım her renkte masa hazırlamak için çok uygun...

Tekli şamdanlarımızı pembe üzerine beyaz puantiyeli kurdele ile süsledim... Beyaz masa örtüsü üzerine pembe dantel runnerımı örttüm... Peçetelerimizde beyaz üzerine pembe puantiyeli ve pembe çiçekli seçtim...
 
Çiğ köfteci komşumuz olduğu için çiğköfteleri güvenle yiyebiliyoruz..

Önce cacık yapmayı düşündüm sonra farklı bir şey olsun diyerek salatıkları süzme yoğurtla süsledim... Salatalıkları yuvarlak dilimledim.. Süzme yoğurtun içerisine çok az mayonez ekledim, kendi kuruttuğum nane ilave edip karıştırdım... Yoğurtu sıkma torbasına koyup salatalıkların üzerine şekilli sıktım... Çok lezzetli olmuşlardı..
 

Haftasonu Selimpaşa pazarından aldığım organik taze fasülyeleri zeytinyağlı pişirdim...
Bizim sofralarımızda mutlaka salata olur...
Ve iftariyeliklerimiz....
 
Yayla çorbası, izmir köfte, mantarlı et sote ve pilavdan oluşan menümüz vardı...



Son olarak hem sütlü tatlı, hem de kadayıf olsun diye muhallebili kadayıf yaptım...





2 yorum:

  1. Masa ve yemekler çok güzel görünüyor.Aynısını bizim için de bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Her zaman beklerim canım, sizin için daha güzellerini yaparım...

    YanıtlaSil