anasayfa resim

anasayfa resim

20 Eylül 2014 Cumartesi

Artık haftasonu sabahları da erken kalkmamız gerekiyor... Teog hazırlık yapan bir öğrenci annesi olarak bizi zor bir yıl bekliyor... Bu yıl zor ve belirsiz koşullar altında sınava girecek olan tüm yavrularımıza başarılar ve şans diliyorum... Kızım dersanesi saat sekizde başladığı için sabah yedide ayaktayız... Kızımı gönderdikten sonra akşam yemeğini de hazırladım... Artık ben de hafta sonları çalışıyorum...Eve gidince yemeğimiz hazır olsun istedim... Pazardan aldığım tazecik ıspanaklarla kıymalı ıspanak pişirdim...

Kıymalı Ispanak

Malzemeler
*1 Kg ıspanak
*200 gr kıyma
*1 çay bardağı pirinç
*2 yemek kaşığı ayçiçek yağı
*1 adet soğan
*2 yemek kaşığı salça
*Tuz, karabiber

Ispanakları iyice yıkayıp doğrayın... Tencereye ayçiçek yağını koyup ocağa alın... Kıymayı koyup pişirmeye başlayın.. Yemeklik doğradığınız soğanları da ekleyip karıştırın..Kıyma suyunu çekene kadar pişirin.. Salçayı ekleyin... Süzülmüş olan ıspanakları ekleyin karıştırın.. Kapağını kapatıp ıspanakların hafif kavrulmalarını bekleyin... 2 su bardağı sıcak su ilave edin... Yıkanmış pirinçleri de ekleyin.. Tuz ve karabiberini koyup kapağını kapatın... Kısık ateşte pirinçler yumuşayıncaya kadar pişirin... Servis yaparken üzerine yoğurt koyabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder