anasayfa resim

anasayfa resim

7 Eylül 2014 Pazar

Geçen salı günü diyetisyene gitmeye başladım... Arkadaşımın tavsiyesi ile Çapa Medi Life hastanesinde Başak Hanıma gittim... Aslında listede neler olacağını çok iyi biliyorum, ama kontrol mekanizması olması için gitmek istedim... Bakalım hedeflerimizi belirledik, neler yapacağımızı konuştuk, planlarımızı yaptık, benim günlük yaşantıma göre yemek listemizi hazırladık.... İnşallah hedefime ulaşacağım...Ben sabah erken uyandığım için listeye saat 07.00 de Nescafe ile başladık... Nescafemiz kremasız , ancak normal sütle olabilir...Günde 1 fincan yeşil çay , içerisine tarçın ilave edilecek.. 12 bardak da su içilecek...  Listemi sizlere de örnek olması için paylaşıyorum...

Sabah 07:00   1 fincan Nescafe
           09:00   Kahvaltı....   2 dilim peynir, 5 zeytin, domates, salatalık, 2 dilim ekmek, sınırsız         şekersiz çay.. Haftada 2 gün haşlanmış yumurta ilave olacak... Yumurta olduğu gün 1 dilim peynir.. Ekmek tam tahıllı, çavdar olabilir..
           11:30  1 meyve
Öğlen 13:30 1 kase çorba, 7-8 kaşık sebze yemeği veya 4 köfte kadar t, tavuk, salata, 1 kase yogurt
           16:30  1 fincan sütlü nescafe, 1 galeta veya 1/2 paket diyet bisküvi
Akşam 20:00 1 kase çorba, 1 dilim ekmek, 1 kase yoğurt.. Öğlen sebze yenmişse akşam et, öğlen et yenmişse akşam sebze yemeği
            21:30  1 meyve

   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder