anasayfa resim

anasayfa resim

14 Eylül 2014 Pazar

Bu sabah erkenden az kahvaltımı yapıp işyerine gittim... Çok yoğun bir gün geçirdim ve yemek yemeye fırsat bulamadım... Tabi dışarda da benim yiyebileceğim gibi bir yemek bulmak çok zor... Eve gelince hemen bir çay demledim ve yanına Gülseren Hanım'ın çiftliğinde yetiştirdiği biberlerle biberli yumurta yaptım...Köy biberi olarak satılan biberlerdendi... Bu biberler biraz daha dolgun olduklarından daha lezzetli oluyor... Üzerine de baharatları serptim, nefis bir yemek oldu... Aslında sabah kahvaltısında daha güzel olur, zevkinize göre istediğiniz öğünde yiyebilirsiniz...

Biberli Yumurta

Malzemeler
*5 adet köy biber
*2 adet yumurta
*1 tatlı kaşığı ayçiçek yağı
*Tuz, karabiber, pul biber

Biberleri içlerindeki çekirdeklerini çıkarıp yıkadıktan sonra iri iri doğrayın.. Havlu peçete ile kurulayın.. Teflon tavaya ayçiçek yağını koyup ısındıktan sonra biberleri ekleyin.. Biberler biraz kızardıktan sonra yumurtaları kırıp kapağını kapatın... Yumurtalar tam pişmeden ocaktan alın... Üzerine istediğiniz baharatları serpip afiyetle yiyebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder