anasayfa resim

anasayfa resim

18 Eylül 2014 Perşembe




Bugün rejime başlayalı tam 16 gün oldu... Bugüne kadar gayet güzel idare ettim.. ve bu sabah tartıda gördüğüm tam 3,8 kg gitmiş olduğuydu... Çok mutlu oldum, daha çok yolumuz var ama başlangıç için çok güzeldi... Benim için güzel moral oldu.. Sürekli mutfakta kek, börek, poğaca, tatlı bulmaya alışkın olan ev halkı bu durumdan pek bir rahatsiz, mutsuz... Bugün ben mutluyken onları da mutlu etmek için sabah erkenden kalktım kızım için Tiramisu yaptım buzdolabına koydum... İşten geldikten sonra onlar daha okuldan gelmeden önce güzel bir kek ve sıcak sıcak yesinler diye poğaça yaptım... Poğaça fırındayken kızım geldi... kapıyı açar açmaz çok güzel kokuyor diyerek mutfağa koştu... Görüğü manzaradan çok memnundu... Peşinden gelen oğlum da kapıdan girince aynı tepkileri verdi, ablasının izinden gidiyor... Çocuklarımı seviyorum.... Yanına bizim için çay, çocuklar için sütle afiyetle yedik... Tabi beni merak ediyorsanız ben de bir poğaça ve bir dilim kek yedim.... Tabi akşam kahvenin yanında bir ince dilim de tiramisu... Bunları eritmek için en az 5 kilometre yürümem lazım... Sizin rejim derdiniz yoksa afiyetle yiyebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder