anasayfa resim

anasayfa resim

9 Eylül 2014 Salı

Ben diyetteyim diye evdekiler tatlı yemeyecek değil.... Ben sadece yaptım ve ikram ettim, ama eşim, eşimin kardeşi ve çocuklar afiyetle yediler... Çok da güzel olmuştu... 3 ay sonra kendim için de yapacağım....

İrmik helvası 

Malzemeler
*2 su bardağı irmik
*2 su bardağı toz şeker
*2 su bardağı süt
*1,5 su bardağı sıcak su
*100 gr margarin veya tereyağı
*Fıstık

Margarini, fıstığı ve irmiği tencereye alın... Sürekli karışrırarak kavurmaya başlayın... İrmiklerin rengi sütlü kahve rengi oluncaya kadar karıştırmaya devam edin... Şekeri ilave edip karıştırın... Yavaş yavaş ve karıştırarak sür ve sıcak suyu ekleyin... Kapağını kapatıp kısık ateşte pişmeye bırakın... Suyunu çektikten sonra ağzı kapalı 10 dakika dinlendirip servis yapın... Üzerine tarçın dökebilirsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder